25 بهمن ماه 1357

 چند روزيست كه تمام دم و دستگاه‌هاي رسانه‌اي دشمن به كار افتاده و روي " 25 بهمن " تبليغ مي‌كنند. كار تبليغاتي نسبتا مفصل و با تمام قوا از شبكه‌هاي ماهواره‌اي تا سايت‌هاي خبري سازمان جاسوسي آمريكا و اسرائيل و شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌ها و وبلاگ‌هاي زرد.

چيزي كه براي من و خيلي از افراد سوال بود اين هست كه چرا "25 بهمن؟ .. چرا روز ديگري نه. خب تحليلاتي شد مثل اينكه "25 به خاطر "25 خرداد " هست. يا مثلا روز ولنتاين هست و . . .

ولي اصل ماجرا چيز ديگري است , اتفاقي كه خيلي‌ از جوانان اون روز‌ها هم شايد به خاطر نياورند…

حال واقعاً مناسبت 25 بهمن ماه مربوط به کدام واقعه و جریان می باشد :

روز ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ اتفاقی که در خیابان ایران (نزدیک میدان شهدا) افتاد، تجمعی بود اندک که جمعی از ضد انقلاب ترتیب داده بودند. آن روز‌ها اقامتگاه امام (ره) در‌‌ همان خیابان ایران بود و این جمع اندک جلوی خانه امام در‌‌ همان خیابان جمع شده و شعارهای ضد انقلاب و ضد امام سر دادند.

به گزارش شبکه ایران، ۲۵ بهمن ماه سالروز یکی از حوادثی در تاریخ انقلاب است که شاید بسیاری از مردم و حتی مسئولان آن را به خاطر نداشته و یا فراموش کرده باشند.

نویسنده وبلاگ «شوند» در این زمینه نوشته است: روز ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ اتفاقی که در خیابان ایران (نزدیک میدان شهدا) افتاد، تجمعی بود اندک که جمعی از ضد انقلاب ترتیب داده بودند. آن روز‌ها اقامتگاه امام (ره) در‌‌ همان خیابان ایران بود و این جمع اندک جلوی خانه امام در‌‌ همان خیابان جمع شده و شعارهای ضد انقلاب و ضد امام سر دادند.

این تجمع را می‌توان اولین تلاش عناصر ضدانقلاب و منافقین برای نابود کردن انقلاب دانست؛ تلاشی که البته هیچ ثمره‌ای نداشت و حتی ثبت تاریخی هم نشد.

رهبر معظم انقلاب هم در ۱۹ دی سال گذشته، به این تجمع اشاره کردند و فرمودند: «در داخل، جناحهاى ضد دین، از توده‌‌اى بگیر تا سلطنت‌‌‌طلب، تا بقیه‌‌ى اقسام و انواع بى دین‌‌‌ها کجا ایستاده‌‌اند؟ یعنى‌‌ همان کسانى که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنى کردند، سنگ زدند، گلوله خالى کردند، تروریسم راه انداختند. سه روز از پیروزى انقلاب در بیست و دوى بهمن (۲۵ بهمن ماه) گذشته بود، همین آدم‌ها با همین اسم‌ها آمدند جلوى اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان‌ها الان مى آیند توى خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می‌دهند! چیزى عوض نشده است.»

حال شما تصمیم بگیرید آیا واقعاً هدف از اعلام این روز از سوی برخی افراد , دلسوزی و اعلام حمایت از مردم تونس و مصر می باشد و یا برنامه دیگری برای مقابله با نظام


نظرات شما عزیزان:

تدين
ساعت11:54---25 بهمن 1389
سلام دوست عزيز .
ممنون و متشکر از يادآوري تون .
اول انقلاب که هنوز آثار و برکات انقلاب تبيين نشده بود هيچ غلطي نتونستند بکنند . حالا که الحمد لله برکات انقلاب نه تنها کشور رو بلکه جهان اسلام رو فرا گرفته کار اونها به مصداق " اي مکس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست . عرض خود ميبري و منت ما ميداري " .
موفق باشيد .


تدين
ساعت11:48---25 بهمن 1389
سلام دمست عزيز
ممنون که اين ياد آوري رو کردين .
کار ارزشمند شما را قدرشناسي ميکنم . ماجور باشيد انشاء الله .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: